SCDPP نسل جديد

جمعه، دی ۱۵، ۱۳۸۵

اولین پست در سال جدید میلادی
بلاد کفر که گفتند همین جاست!
می گوئید نه؟ امروز 5 روز از سال جدید گذشته ولی دریغ از یک برف درست حسابی. معمولا در اینجا و کلا غرب همه ساله جشن های کریسمس با بارش برف همراه می شود و قبل از اینکه سال نو میلادی شروع بشه برف هست و ظاهرا به خاطر عادتی که دارن نوعی لذت هم دارد.
اما امسال مثل اینکه قحطی آمده باشد. فقط یک بار برف اومد آن هم در حد کم که ظرف دو ساعت آثارش از بین رفت. الان هم 10 درجه بالای صفر است و فقط عصر یا صبح کمی سردتر می شود.
یروز یکی از دوستان می گفت که سال قبل همین موقع هوا به حدی سرد بود که دو تا شلوار روی هم می پوشیدیم ولی باز سردمان می شد و حتی احساس می کردیم سر و صورتمان می سوزد
امروز هم روزنامه معتبر "مترو" نوشته بود که دانشمندان می گویند به احتمال 60 درصد، امسال رکورد گرمترین روزهای زمستان نسبت به سال 1998 که گرمترین سال بود ثبت می شود و یا دست کم در همان حد 1998 خواهد بود.
و حالا بعید نیست توی این چند روز تلویزیون جمهوری اسلامی همین را یک بهانه ای بکنه که در بلاد کفار خبری از نعمت الهی نیست!
از اینها که بگذریم، وقتی شادی و مراسم های جشن کانادایی ها را در این روزهای تعطیلی میبینم واقعا به اوج فشار و بدبختی هموطنانم فکر میکنم که البته خیلی آزار دهنده است.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter