SCDPP نسل جديد: تقدیر از زندانیان سیاسی در جشن و مراسم سالانه مرکز بین المللی حقوق بشر

یکشنبه، آذر ۱۳، ۱۳۹۰

تقدیر از زندانیان سیاسی در جشن و مراسم سالانه مرکز بین المللی حقوق بشر


بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار


تقدیر از زندانیان سیاسی در جشن و مراسم سالانه مرکز بین المللی حقوق بشر

مرکز بین المللی حقوق بشر در شهر تورنتو در نظر دارد همزمان با روز جهانی حقوق بشر جشن اولین سال تاسیس این مرکز را در روز یکشنبه 11 دسامبر برگزار و در آن از پنج زندانی سیاسی تقدیر بعمل آورد.


در مراسم سالانه مرکز بین المللی حقوق بشر(در کانادا) آقایان محمد مصطفائی وکیل پایه یک دادگستری و فعال برجسته حقوق بشری و پال دوار ، نماینده مجلس کانادا، کاوه شهروز مشاور حقوق بشر وزارت خارجه کانادا، حسن زارع زاده اردشیر مدیر اجرایی مرکز بین المللی حقوق بشر و احمد باطبی فعال برجسته حقوق بشر و... دقایقی سخنرانی خواهند کرد و پس از آن اسامی نفرات منتخب هیئت داوران مرکز بین المللی حقوق بشر که پنج زندانی سیاسی هستند اعلام خواهد شد. . از میان پنج زندانی سیاسی و عقدتی یک نفر به عنوان برگزیده سالانه مرکز بین المللی حقوق بشر معرفی خواهد شد.

این برنامه در بخش دوم با پذیرائی از حضار با انواع غذاهای ایرانی و اجرای زنده برنامه های هنری ادامه خواهد داشت. ایرانیان و غیرایرانیان ساکن تورنتوی بزرگ می توانند برای طلاعات بیشتر و نیز رزرو جا با شماره زیر تماس بگیرند. 1-647-778-5771


مرکز بین المللی حقوق بشر از شما درخواست می کند با حضور در این برنامه از فعالیت های مرکز در دفاع از حقوق ایرانیان در سراسر دنیا حمایت کنید.

برای رزو جا بصورت آنلاین میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:
http://www.humanrightsintl.org/events/2011/nov/2011-11-20-e001.htm

محل برگزاری: Royal Banquet Hall , 1025 Finch Ave West, Toronto

مرکز بین المللی حقوق بشر

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter