SCDPP نسل جديد

یکشنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۵

دو دنیای متفاوت
پیرامون دوره روزنامه نگاری در کانادا - تورنتو
اولین هفته از دوره روزنامه نگاری را در دانشکده جدید را پشت سر گذاشتم و حالا وارد هفته دوم شدم. این یک دوره ای هست که برای اولین بار در تورنتو در"شریدان کالج" گذاشته شده و برای کسانی طراحی شده که قبلا روزنامه نگار بودند و یا مدرک مرتبط دارند. به همین خاطر کورس هایی را در نظر گرفتند که بار آموزشی و علمی قابل توجهی دارند و البته با دوره هایعادی متفاوت است. ضمن آنکه نحوه تدریس و فضای آموزشی و همچنین امکانات دانشکده، شرایط خوبی را برای تحصیل فراهم کرده.
قطعا تحصیل در هر کشوری شرایط خاص خودش را دارد و اگر چه تازه تحصیلات عالی را در اینجا شروع کردم اما فکر میکنم آنچه در ایران دیدم با آنچه اینجا میبینم خیلی تفاوت دارد و قابل مقایسه نیست و تازه متوجه می شوم که چقدر در دانشگاههای ایران در حق دانشجویان کوتاهی و ظلم می شود.
برای دوستان علاقمند به روزنامه نگاری عرض می کنم که شاید اگر زمان اجازه دهد در همین جا نکات مهمی از این کلاسها را یادداشت کرده و نقل خواهم کرد تا از مطالبی که ارائه می شود استفاده کنند.
از اینها که بگذریم، تنها چیزی که آزارم می دهد این است که متاسفانه با تمام تلاشم اما کمبود وقت اجازه نمی دهد که وبلاگ را به روز کنم.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter