SCDPP نسل جديد

چهارشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۵

کیهان و سناریو سازی های جدید

پس از آنکه سازمان دیده بان حقوق بشر نام من را در لیست دریافت کنندگان جایزه هلمن همت منتشر کرد، روزنامه کیهان چاپ تهران در یک خبر ویژه ای به 4 نفر از دریافت کنندگان این جایزه حمله کرد و از جمله من را وابسته به کنگره آمریکا معرفی کرد. این روزنامه در شماره 18735 روز شنبه 21 بهمن نوشت : " علی افشاری و حسن زارع زاده رسما اعلام كرده كه با كنگره آمريكا و نهادهاي براندازي آمريكايي همكاري نزديك دارند."

در روز های اخیر نیز خبرهای دیگری در روزنامه کیهان چاپ می شود که نشان از سناریو های جدیدی دارد. این روزنامه که دیده تعدادی از فعالان سیاسی، فرهنگی، حقوق بشری و روزنامه نگارانی که به خاطر تحت تعقیب بودن و فشار نهادهای امنیتی از کشور خارج شده و اینک در برون مرز فعالیت خود را ادامه می دهند، تصمیم گرفته آنها را عناصری وابسته به سرویس های چاسوسی و اطلاعاتی غرب معرفی کند تا مبادا علمای قم و آیت الله های مدافع نظام جمهوری اسلامی تحت تاثیر غرب قرار بگیرند. و از طرفی هم رژیم را به برخورد بیشتر با فعالان وادار کند.

کیهان فکر می کند با دروغ پردازی و افکار مالیخولیایی اش می تواند مانند گذشته فضای ترس و ترور را احیا کند. زهی خیال باطل! نه تنها که نمی توانند بلکه روز به روز بر کارنامه سیاه خود نمرات عاقبت داری را ثبت می کنند.

طرز نوشته ها و اطلاعات کذایی کیهان نشان می دهد که این روزنامه دیگر حتی در نهادهای امنیتی رژیم هم نفوذی ندارد و اگر داشت اطلاعاتش بهتر از آن بود که می نویسد. مثلا آنچه درباره رادیو زمانه یا روزآنلاین نوشته و تعدادی از روزنامه نگاران، نشان می دهد که این روزنامه راهی برای ضربه زدن به آنها ندارد و متوسل شده به دروغ پردازی...
از عده ای امنیتی نظامی سابق و بی سواد انتظار دیگری هم می رود؟ اخیرا هم یک عده وابستگان به مثلا احزاب باصطلاح اصلاح طلب و مدعی اصلاح طلبی درخشان و نیمه درخشان به کیهانیان در خارج و داخل اضافه شدند و در بلاگ هایشان همانی را که کیهان دوست دارد می نویسند.

1 نظر:

در پنجشنبه, اسفند ۲۴, ۱۳۸۵ ۶:۳۴:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger Unknown گفت...

سلام. کیهان که دیگه کارش خط دادن به آخوندها و اطلاعات هست. از کیهان چه انتظاری میشه داشت؟

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter