SCDPP نسل جديد: برای آزادی کیانوش سنجری

جمعه، آبان ۱۲، ۱۳۸۵

برای آزادی کیانوش سنجری

بالاخره سازمان عفو بین الملل با تلاش های زیاد فعالین حقوق بشری و دانشجویان پرکار مدافع دمکراسی، با انتشار اطلاعیه ای با انتشار اطلاعیه ای خواهان آزادی وبلاگ نویسان زندانی از جمله کیانوش سنجری شد. سازمان عفو بین الملل بعد از آن یک فراخوانی برای اعتراض به بازداشت کیانوش سنجری و درخواست از سران رژیم برای آزادی او منتشر کرد. این بیانیه توسط کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی ترجمه شده است. لطفا برای حمایت از کیانوش سنجری به توصیه عفو بین الملل توجه کنید. چند روز پیش در تماسی از خانم هریسون یکی از اعضای تیم خاورمیانه این سازمان به دلیل حمایت از کیانوش تشکر کردم.
تعدادی از دانشجویان و جوانان یک سایتی هم در مورد او درست کرده اند. اینجا را کلیک کنید(کارزار آزادی کیانوش سنجری) تا بیشتر بدانید.
دو روز پیش آخرین باری بود که با مادر کیانوش صحبت کردم. متاسفانه او وضعیت خوبی نداشت و با اینکه بارها به دادگاه انقلاب و سازمان زندان ها مراجعه کرده اما دریغ از یک خبر.
در طی سال های گذشته همواره از نزدیک شاهد بودم که مادر کیانوش هزینه سنگینی بابت برخوردهای رژیم با فرزندش داده و حتی سلامتی او به همین دلیل به خطر افتاده است. چند روز قبل می گفت کاش لاقل کیانوش را از انفرادی به بند عمومی منتقل کنند.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter