SCDPP نسل جديد

جمعه، فروردین ۰۳، ۱۳۸۶

!سال نو در عفو بین الملل

Hosted by LiveDigital.com!
در عکس بالا همه چیز روشن است. کارکنان بخش خاورمیانه و ایران در سازمان عفو بین الملل را می بینید از راست به چپ آقای هیدوری دایک، خانم ها سیما، کیت و ان هریسون. یک سفره هفت سین در این سازمان درست کرده و نوروز را جشن گرفته اند. از این عزیزان تشکر می کنم که به نوروز ایرانیان توجه داشتند. همیشه در برابر درخواست ها و تماس های مان پاسخگو بوده اند و هر کاری توانسته اند انجام داده اند. چند روز پیش در برنامه تلویزیونی صدای آمریکا از سازمان عفو بین الملل به خاطر تلاش هایش در مورد ایران تشکر کردم و باز میکنم به خاطر توجه ویژه شان به نوروز

1 نظر:

در جمعه, فروردین ۰۳, ۱۳۸۶ ۱۱:۱۴:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger Unknown گفت...

تلاش عفو بین الملل در حوزه ایران قابل توجه است و امیدوارم بیش از این بتوانند بکنند. من هم از ایشان تشکر میکنم.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter