SCDPP نسل جديد: رقابت های بهترین وبلاگ!

یکشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۵

رقابت های بهترین وبلاگ!

دویچه وله چند وقتی است که بهترین وبلاگ ها! را که از منتخبان هیئت داوران متخصص ! آن هستند انتخاب کرده و در سایت خود گذاشته است. در حال حاضر 9 وبلاگ در مرحله نهایی هستند که باهم رقابت! می کنند تا یکی از آنها یک لپ تاپ ببرد به عنوان جایزه!
رقابتهاى "The BOBs - Best Of The Blogs" در سه مرحله برگزار ميشود که اکنون در مرحله آخر آن است و حالا قراره هیئت باصطلاح داوران (یک نفره) برنده نهایی را در روز دهم ماه نوامبر در نشست خود در شهر برلين انتخاب كند، در روز يازدهم نوامبر هم در يك مراسم رسمى برندگان هيئت داوران اعلام ميشود !
بعد از اینکه کاندیداهای نهایی انتخاب شدند ، داور بخش فارسی اعلام کرد که به غیر از یک نفر ، بقیه با پیشنهاد او انتخاب شدند و البته اگر کمی به وبلاگ های انتخاب شده از میان کل وبلاگ های پیشنهاد شده نگاهی بکنید معلوم می شود داستان چیست و چقدر انتخاب آنها دمکراتیک و اصولی بوده!؟
مثل اینکه ما ایرانیها هر جا باشیم و امکانی در اختیارمان بگذارند باید آن را در اختیار منافع شخصی بگذاریم.
این رقابتها از بس درست و سالم جلو رفته که یکی از منتخبین آن، نیک آهنگ کوثر هم انصراف داده و یک نکته جالبی را هم مورد اشاره قرار داده که در وبلاگ خودش ببینید. البته او چندین بار در مورد این رقابتها! توضیح داده اند و جالب اینکه تعدادی از وبلاگ نویسان و به خصوص بعضی از منتخبان هم این مسئله انتخابات را به چالش کشیده اند.

ارزش کار بعضی از منتخبان را زیر سوال نمی برم، خوب تعجب نکنید وقتی همیشه می بینید یکی به عنوان بهترین وبلاگ نویس، یکی به عنوان بهترین وبلاگ و یا دیگری به عنوان بهترین کوشنده حقوق بشر انتخاب می شود. همیشه همین بوده و خواهد بود. حالا بیچاره اونهایی که واقعا کار وبلاگ نویسی را می فهمند و یا آنهایی که توی زندان هستند و یا آثار زندان هنوز از تنشان بیرون نرفته...

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter