SCDPP نسل جديد: تظاهرات ۲۲ بهمن در شهر تورونتوی کانادا

شنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۸

تظاهرات ۲۲ بهمن در شهر تورونتوی کانادا


در این تظاهرات که با فراخوان نزدیک به ده گروه سیاسی اجتماعی سازمان داده شده بود من هم در لیست سخنرانان بودم. گزارش مراسم را که یکی از فعالان سیاسی تهیه کرده است در زیر می بینید:

همزمان با تظاهرات ۲۲ بهمن مردم ایران در سالگرد انقلاب اسلامی، امروز پنج شنبه در شهر تورونتوی کانادا به مانند دیگر شهر ها، ایرانیان ساکن شهر برای دفاع از هم میهنانشان در میدان مل لسمن دست به اجتماع بزرگی زدند. این اجتماع با تلاش نزدیک به ده جریان سیاسی برگزار و با استقبال خوبی روبرو شد. ایرانیان مقیم تورنتو با این حضور به دنیا ثابت کردند که با تداوم حاکمیت این رژیم جنایت کار موافق نیستند.

ایرانیان تورنتو با سر دادن شعار مرگ بر جمهوری اسلامی، زندانی سیاسی ازاد باید گردد، مرگ بر خامنه ای، تجاوز جنایت لعنت به این ولایت، برای یک بار دیگر به حکوت اسلامی نه گفتند.

در ای
ن برنامه که از ساعت ۴ تا ۶ بعد از ظهر در میدان ملس مند برگزار شد دکتر رضا مریدی نماینده شهر ریچمند هیل درپارلمان ایالت انتاریو، حسن زارع زاده اردشیر زندانی سیاسی سابق و از رهبران جنبش دانشجویی، کاسپین ماکان نامزد
ندا أقا سلطان و بهزاد پیله ور فعال سابق دانشجویی سخنرانی کردند و در طی سخنان خود از ایرانیان خواستند برای کسب آزادی و دمکراسی یاهم متحد و یکپارچه شوند. سخنرانان برنامه با سخنانشان نوید ازادی و دل گرمی را به مردم دل خسته هدیه دادند.

حضور بیش از چندین رسانه و فیلم برداران وعکاسان در میدان ملس من قابل توجه
بود. مردم با در دست داشتن تصاویری از جنایات رژیم و نیز عکس هایی از زندانیان سیاسی ، اوج بی رحمی رژیم جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
گزارش از مهدی حویزی

برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter