SCDPP نسل جديد: تورنتو: گزارش و تصویر از تظاهرات ۲۲ خرداد

یکشنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۹

تورنتو: گزارش و تصویر از تظاهرات ۲۲ خرداد



يکشنبه ۲٣ خرداد ۱٣٨۹ - ۱٣ ژوئن ۲۰۱۰


جبهه متحد دانشجویی در کانادا : همزمان با ایران و دیگر نقاط جهان، مراسم اولین سالگرد جنبش سبز در تورنتو در برابر پارلمان ایالت انتاریو در مرکز شهر تورنتو برگزار شد و علارغم بارش باران با استقبال ایرانیان ساکن تورنتو روبرو شد.
مراسم سالگرد جنبش سبز در تورنتو را کمیته همبستگی برای مردم ایران سازمان داده بود که پیام آن را مهرداد آرین نژاد قرائت کرد. این کمیته همچنین با حمایت خبرنگاران بدون مرز ، این برنامه را به حمایت از خبرنگاران پناهنده اختصاص داد و ایرانیان تورنتو را به کمک به آنها فراخواند

در این برنامه که با حمایت ۱۳ جریان و تشکل مدنی در تورنتو حمایت می شد، سرود و آهنگ های زنده به اجرا در آمد و پیام دکتر رضا مریدی نماینده مجلس انتاریو و نیز جیسون وزیر مهاجرت کانادا در حمایت از مبارزات مردم ایران قرائت شد. اجرای این برنامه بر عهده دکتر مهرداد حریری عضو کمیته همبستگی با مردم ایران بود و چهره های فعالی چون لیلی پورزند، حسن زارع زاده اردشیر، دکتر فرخ زندی و مهدی حویزی سخنرانی کردند. همچنین نمایندگان دانشگاههای تورنتو ، سازمان عفو بین الملل، خبرنگاران بدون مرز و گروه دوچرخه سواران برای حقوق بشر نیز سخنرانی کردند.

شرکت کنندگان با در دست داشتن تصاویر زندانیان سیاسی به حمایت و همبستگی با آنها برخواستند و شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد را سر دادند.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی

Free Blog Counter